Halaman

Rabu, 6 Mac 2013

Makanan yang sedap =)



Assalamualaikum.. Aku nak share dua jenis makanan yang aku dah makan.. First, satay Willy.. Tau la, korang mesti dah pernah makan kan?? Bulan lepas, baru la aku berpeluang untuk makan satay nie.. Tu pun sebab aku join Graduate Career Accelerated Program (GCAP) kat GMI Bangi.. Time famili aku datang nak ambil aku kat hostel, on the way nak balik ke rumah, kami pun singgah la untuk makan satay willy tu.. Kawan akak aku cakap, sedap sangat.. So, kami pun nak gak rasa.. Hehe.. Sampai kat sana dalam kul 6.30 ptg.. Nak order, kena beratur dan bagitau nombor meja.. Kalo nak makan area situ, diaorang buat macam food court.. Banyak lagi makanan lain.. Untuk minuman lak, kena order kat gerai lain.. 

Satay willy tu memang sedap.. Satu cucuk, RM 0.70.. Pada mereka yang belum lagi berpeluang untuk rasa satay, ade masa free tu, cuba la rasa satay willy nie (maksud aku, kena beli la.. hehe).. Alamat nye: Medan Selera Ramal Junction, Taman Sri Ramal, 43000 Kajang, Selangor..


Ini la satay willy..
Sedap kan??



Second lak, durian crepe =) Sedap kan durian crepe?? Isi dalamnye, durian dan krim.. Kulit nye lak, doh yang sangat lembut.. Harga nye, satu bekas RM 10.. Ok la, tak mahal pun.. 


Ini la durian crepe..







Tiada ulasan: