Halaman

Khamis, 11 Oktober 2012

Pelupusan ayat-ayat suci Al-Quran



Assalamualaikum.. Aku nk wat dua post sekali hari nie.. Pernah dengar x mengenai cara-cara nak lupuskan ayat Al-Quran nie.. Tadi aku cari info pasal nie.. Dah lama sebenarnye nak cari.. Baru hari nie teringat.. Ish2, macam la byk sgt masalah negara nk kena fikir kan?? Hari nie la baru sibuk nak cari.. Cian kat mak aku.. Dia dah lama suh anak2 dia tengok kat tenet, cari la segala maklumat pasal alamat, harga sume la.. Rasa2 nye korang pun maybe dah tau.. Or yg belum tau, aku nak share.. Sharing is caring =).. Kita x leh nk lupuskan ayat2 Al-Quran nie sembarangan je.. Kna tau cara2 yg betul.. So, lebih afdal la kita cari je agensi yg bertauliah untuk lupuskan ayat2 Al-Quran.. Lagi senang macam tu kan?? Ok la, daripada aku pot pet pot pet je, kat sini link nye..Korang leh la tgk.. Hehe

Pusat pelupusan ayat-ayat Al-Quran:
http://lupusquran.blogspot.com/2012_03_01_archive.html

Tiada ulasan: